Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Chessa - 25 maj 2009 00:17

Chessas blanka golv är en blogg som kommer att fyllas med mina tankar och funderingar om mitt liv just nu.  Du som läser här kommer att märka att mitt behov av att skriva av mig, är störst när jag e fylld av nedstämda tankar.

Visdomen om detta har gjort att jag länge har övervägt tanken om att skriva eller inte. En person gav mig en knuff att börja så nu gör jag det.

Så jag måste varna dig som letar efter en blogg som enbart är fylld av glada roliga texter, du kommer att bli besviken här.


 Ni som känner mig vet att jag är hopplöst såld på Lars Winnerbäck, bästa textförfattaren som finns (enligt mig). Lasse texter finns alltid i min vardag och kommer givetvis även finnas här.  

Här kommer även att finnas ord om mina underbara barn och övriga personer som jag håller nära mitt hjärta.  


Att skriva "öppet" gör man väl i första hand för att få någon slags bekräftelse på att någon förhoppningsvis läser och "lyssnar", så gör du det så låt mig veta det genom att kommentera mina ord på något vis.


Nu är det även dags för mig att sova så god natt.

Ovido - Quiz & Flashcards