Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Chessa - 29 maj 2009 11:35

behöver inte förklara...du vet.




Av Chessa - 29 maj 2009 09:32

Jag har en ledig dag och passar på att göra dom saker som man tyvärr måste göra. En av dom är att bädda nytt i min säng.

När jag är mitt uppe i detta så slog det mig plötsligt ....”varför bäddar jag för två”?

Jag har en dubbelsäng med en hel madrass och kan ju sova var som i hela sängen. Men jag har två täcken, två kuddar och sover alltid på vänster sida i sängen. Varför gör jag det?

Varje kväll jag lägger mig och varje morgon när jag bäddar blir jag ju omedveten påmind av att jag sovit ensam. Ensam med högra sidan av sängen orörd och tom.

Är det bara jag som gör detta eller?

 

Beslutade att ändra på detta så nu har jag bäddat enbart för mig...ett täcke, alla kuddarna mitt i sängen.

Jag har bäddat för en.


Av Chessa - 29 maj 2009 08:59

Under våren har tydligen Lasse skrivit nya sånger och börjat (avslutat?) inspelningen av en ny platta och bandet består av Ola Gustafsson, Anders Hernestam, Johan Persson, Jerker Odelholm, Anna Stadling, Malin-My Nilsson och Anders Nygårds.
Plattan beräknas att släppas någon gång under hösten.

Det är så spännande och jag längtar så.


Många som länkar till inspelningen av nya låten "Stannfågel" på sina bloggar, men för er som inte lyssnat på den får en chans här.

Ovido - Quiz & Flashcards